Oftest stillede spørgsmål

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål.

Hvad står kvalitetskoderne for?

F.eks. betyder en B2 vare, at kvaliteten svarer til bilen årgang og km. Se mere her.

Hvor hurtigt modtager jeg mine varer?

Hos Au2it bestræber vi os på at levere hurigst muligt. Det vil sige at, hvis du afgiver en ordre inden kl 12:00 fra mandag-torsdag sender vi ordren samme dag. Det betyder at du meget gerne skulle modtage pakken næste dag. Der tages dog forbehold for at levering kan tage mere end 1 dag med ekstern fragtmand.

Hvorfor skal jeg oplyse mit registreringsnummer?

Vi bruger dit registreringsnummer til at hjælpe dig. Vi slår din bil op for at sikre den bestilte reservedel passer på bilen. Dette fordi der oftest af flere forskellige typer af samme reservedel.

Er der garanti/reklamationsret på varen?

Ja, selvfølgelig er der det. Du er velkommen til at læse vores handelsbetingelser for private her.

Returnering af vare, hvordan gør jeg det?

Du kontakter os og aftaler nærmere om, hvordan det skal foregå. Du kan kontakte os på 6533 1420 eller under fanen kontakt.

Kan min ordre leveres på en anden adresse?

Ja, selvfølgelig. Der er mulighed for at udfylde en anden leveringsadresse, end faktura adressen.

Kan private handle?

Ja, det er muligt at handle som privat. Vi har bl.a. Pick and Pay, hvor du selv kan skrue dine dele af. Og har vi ikke din del så er du velkommen til at kontakte os.

Hvorfor står der 999 under km?

Det betyder at vi ikke ved hvor langt bilen har kørt.

Følger ALT med når jeg køber en brugt motor?

Når du køber en motor hos Au2it følger dette ikke med: Gearkasse, starter, generator, servopumpe og klimapumpe.

Oftest vil turbo følge med, men denne er ikke omfattet af garantien da den medfølger gratis. 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så er du altid velkommen til at kontakte os her